p_A Sana en büyük tavsiyem şu olur canım az kalmış doğumuna bol su ve sıvı şeyler tüket sebze falan en çok katı yeme sezeryandan sonra gaz çıkartman çok önemli soruyorlar saat başı ve sonra büyük tuvalete çıkman gerek ve kabızlık yaşanıyor ben bilemedim gazda sıkıntı olmadı ama büyük tuvalete 2.gün sonunda zar zor çıktım hala kabızlık sorunum var zeytinyağı iç doğumdan sonraki gün sabah rahatlatıyor baya.Yoksa lavman yapıyorlar o acıyı çekmektense düzgünce beslenmek daha önemli.