Kizlar ben allah kismet edeese cuma günü doğuma gircem bebeğim makat gelış olduğu icin sezeryan olcak ama icimden bi his diyoki sipinal yap en azindan bildigim kadariyla tek igneyi belden vuruluyo ama sipinalde hissediyomuşsun doğrumu ya epidüralde katarak fln ben zaten panik atağim ya o an kalksam lutfen bana bi fikir verin