Aysenes Pnryldrm20 onu sakin yapmaa benm bebegimde 21 +4 dun detayliya girdim 407gr cikti ama burda bazilarinin ki 450-470 fln ama doktorum normal dedi kafama takmam her bebek farkli
Merbe61 Pnryldrm20 ben 3kılo verdim suan 29+1haftadayım.senın haftadan 910gramdı bebegım doktor da iyi demıstı tam haftasında ılerlıyor 30kılo alan anne 3kılo bebek doguruyor senın alfıgın kıloo ıle bebegın kılosu bence bır degul yeter kı bebek gelısssın buz kılı almayalım doktorların ıstedıgı de bu
Pnryldrm20 Merbe61 ben 1000leri görünce burda biraz üzüldüm 😅Çok teşekkür ederim hayırlı doğumlar size🤲
1989-- Pnryldrm20 bende 25. Haftafa hic kilo almamistim doktorum kızmıştı artik kilo alman lazim diye cunku bebegin gelisimini etkiliyormus bazı gelisimlerini tamamlayamayip ilerde obezite olma ihtimali artıyormus
Psikolog-anne Pnryldrm20 kilosu gayet normal nedir bu şişko bebek dogurma merakı anlamıyorum önemli olan saglık lı olması 😊 tedirgin olunacak bir durum yok
Pnryldrm20 Psikolog-anne Şişko olmasın da sonrasında gerilik olmasın diye biraz gerildim bende sağolun😅
1989-- Pnryldrm20 koronadan dolayi evdeyim 2 aydir galiba ondan dolayi aldim 10 kilo aldim 28. Haftamdayim
gizeemmmayz Pnryldrm20 canım senin kilonla alakası olduğunu düşünmüyorum bizde 26 haftalığız 811 kg bebek üstelik çok düzenli besleniyorum ve kendim aşırı kilo aldım gebelikte ama bebeklerin kilosu neden bukadar az anlamadım bende
Pnryldrm20 gizeemmmayz Bundan sonra daha hızlı alır diyorlar inşallah gizeemmmayz işte bende öyle düzenli ve iyi besleniyorum belki de bu haftalardan sonra daha hızlanır sağlıklı olsunlar da yapıcak bişey yok artık🙄☺️