Pnryldrm20 Kızlar 26.haftadayım 52ile hamile kaldım 54kiloyum normalde takmıyordum ama dünkü kontrolde bebek kilosu az geldi bana 830gr dedi aslında okadar iyi beslenmeye çalışıyorum ona yarıycak herşeyi yiyorum ama ben kilo almıyorum diye mi o da almıyor acaba dünden beri aşırı canım sıkıldı doktor normal diyor ama bana az geldi biraz kilosu yada böyle giderse sizce az kilo almak bebeği çok etkiler mi 😔
inancin_annesi Pnryldrm20 senin aldigin kilo bebegi pek ilgilendirmez canim sen duzenli beslen ztn bebegin alacak kilo. Kasar peynir ceviz fistikk sut peynir muz bunlar onemli. Bebegin kilosu normal dediyse doktor normaldir ztnn uzulme
Meriwa Pnryldrm20 canm normal bence kilosu cok takılma bana 26 haftadayım bende hiç kilo sormadım her gittiğimde zamanına göre normal diyor
720berra- Pnryldrm20 bence doktor normal dediyse hiç takilma çok kilolu olması iyi diye birşey yok ki hem doğum zor olur.biİm aldığımız kiloyla bebeğinki farkli diye biliyorum sağlıksız beslenirsek biz alıyoruz bebeğe yarayacak şeyler yersek de zaten onlar bize kilo yapmıyor bende 27.haftamdayım 3 kilo almışım fazla almamak daha iyi zaten bebeğin kilosunu bilmiyorum bayram sonu gidicem gerçi ama çok da kilo alsın istemem önemli olan doktorun ne söylediği
Pnryldrm20 inancin_annesi hepsini yiyorum evet işte nedense insan bu bebek kilosu işine takıyormuş ya çok sağolun
Pnryldrm20 Meriwa Normal diyor hemde biraz minik bi bebek olucak diyor doktor da nedense öyle diyince üzülüyor insan 🤷🏻♀️
Nurutku9090 Pnryldrm20 daha gitmedim ama ben fazla kilo alıyorum protein c vitamini ile çok besleniyorum karbonhidrat fazla tuketmiyorum meyve ye
Meriwa Pnryldrm20 ben 60 la hamile kaldım 27 deyim 4 kilo aldım anca oda evde oturmakdan yani normal takılma sen sonra anne sütüyle toparlar bide saha doğuma kadr cok var son zamanlarda cok alınıyomuş
Pnryldrm20 Meriwa İnşallah bakalım baya yüklenicem bu ay sağlıklı şeylerle tabii bide hamurişi falan hiç sevmem yemem ondan da alamıyorum herhalde
habilova Pnryldrm20 böyle şeylere takılıp, üzülüp bebeğini etkileme. Doktor normal diyorsa normal demektir.
Pnryldrm20 habilova Annelik farklı bişeymiş insana hayatta saçma gelen ne varsa dert ediyor elinde olmadan 🤷🏻♀️Teşekkür ederim size de
habilova Pnryldrm20 Tabiiki farklı bişey amma bende anne adayıyım, bebeğimi düşünüp stress yapmıyorumki iyi olsun, etkilenmesin. Her şeyin en iyi tarafına odaklan. Sağlıklı düşünce demek sağlıklı hamilelik demek, sağlıklı anne, sağlıklı bebek.💕
Bahartesi Pnryldrm20 Kendinizde söylemişsiniz ne demiş doktor NORMAL. Millete bakıp evham yapmayın. Kilolu bebek sıkıntı demek neden bu uygulamadaki anneler bu kadar evhamlı ben de buna anlam veremiyorum.
Pnryldrm20 Bahartesi Evhamlı değil de biraz vicdan yapıyor insan ister istemez ben alamıyorum diye mi diye
Pnryldrm20 Aysenes Mesela burda okuyunca ister istemez insan karşılaştırma yapıyor ondan biraz üzüldüm sadece
Aysenes Pnryldrm20 onu sakin yapmaa benm bebegimde 21 +4 dun detayliya girdim 407gr cikti ama burda bazilarinin ki 450-470 fln ama doktorum normal dedi kafama takmam her bebek farkli