Susam34 POYRAZIN_ANNESI35 canım burada hepimiz bildiğimiz kadarıyla söylüyoruz en iyisini doktorun bilir bence kendi doktoruna sorma imkanın varsa bir sor
berfunya POYRAZIN_ANNESI35 ben bugün çok 18+3 üm..sabah gittim mide mesane ve kalbine baktı..önümüzdeki ay beyin ve dudaklarına bakılan dedi..sanırım sizin de bakar
BabyYoda POYRAZIN_ANNESI35 18+4 te gittim girebilmek için 3 hafta sonrasına verdiler randevu. Ne kadar geç bakarsak o kadar iyi dediler
Mrv3dmr POYRAZIN_ANNESI35 canım genel olarak doktorların görüşü 21.ve 22.haftalarda daha güzel görüntüleme yapılabiliyormuş.
Cerenn06 POYRAZIN_ANNESI35 Bende 19+6. Haftamda girdim ama dr. Erken davranmışsın 24. Hafta da tekrar girmemi söyledi o yüzden beklemekte fayda var ay sonunda tekrar gireceğim inş. 😊