@Halenurbytkn doktorun ne dediyse ona uy bence ben kürtaj dan bir ay sonra kontrole gittim Dr rahim toparlanmış hamile düşüne bilirsin dedi ama ben hazır hissetmiyordum 5 ay bekledim korunmayı buraktığım ilk ay hamile kaldım kürtaj olanlarda genelde düşük tehlikesi çok oluyor şimdi 7 aylık hamileyim 4 ay yatarak kanama düşük tehlikeysiyle geçirdim çok şükür şimdi geçti