Bende kürtaj oldum doktorum 3 ay korun folikasit kullan bu süre de dedi. İlk adetimi gördüm tekrar gittim kontrol icin rahim durumu iyi yumurtaliklarin çalışıyor korunma dedi. Size burda birilerinin korun veya korunma demesi önemli değil , ya da korunmadım benim bebeğim sağlıklı demesi de birşey ifade etmez. Hamile kalanlar var tabiki , ama hepimiz bir değiliz bu yüzden doktor kontrolünde ilerlemeniz de fayda var. İlk adetinizi gördükten sonra kontrole gidin doktorunuz size gereken bilgileri verir zaten.