bilaloguzunannesi Turkerg evet çok güzel henüz kullanmadık ama yatak kademesi 3 sekil en üst orta ve en alt oluyor sezaryen olacağım için en ustte kurduk ilerleyen zamanda insAllah orta yaparız 😊
bilaloguzunannesi Susam34 evet 3 kademeli yatak bölümü sız kurarken ayarlıyorsunuz bizde once en alt yaptık sezaryen olacağım icin simdilik en üst iyi olacak bebekonfordan 650 tl aldık 😊sallanma özelliği var isterseniz durdurma aparatıda var
bilaloguzunannesi BuseK insAllah doğumdan sonra yatak alacağız çünkü sünger iyi olmaz diye düşünüyorum
bilaloguzunannesi ZeynepBetul insAllah amin 😊 yarın sezaryen için gün alacağız 💐 heyecan artıyor yaklaştıkça
ZeynepBetul Ayy kavuşmanıza çok az kalmış 💕 En sağlıklı ve en kolay şekilde yaşarsınız inşallah doğum sürecini Bizde hikayesini okuruz 🤗💕
bilaloguzunannesi ZeynepBetul amin cok amin insAllah💙 darısı herkese olsun insAllah sağlıkla vakitlerinde kucaklarımıza almayı nasip etsin inşAllah Rabbim