Tugce1803 Gulbeyazk zaten stresi geçti kuzum akşam tekrardan beta verdim 5450 çıktı şükür doktorum 15 i gel demişti ama mesaj attı yarın gel diye yarın gidicem🤲🏻
Ebaki Tugce1803 cnm bnm 6.5 olmama ragmen doktor goremedi keseyi asaya baska jltarsona gonderdi orda gorundu bnce de ultrasonda sikinti vardir sikma canini
Blackkcat Tugce1803 canım inşallah keseyi göreceksin,dualarım seninle kuzum😍bu arada dr bugün mü gideceksin,her şey güzel olacak inşallah🦋
NazG Tugce1803 5 haftalik olması gereken bebek 3.haftalikti ilk gebeliğimde idrarda çıktı kanda çıkmadı bi Dr. Göremedi kalinlasma var sadece dedi sonra daha tecrübeli bir Dr a gittim ve bulgur tanesi kadar keseye. Gösterdi 😢❤
sirdaass Tugce1803 bende ilk gittiğimde görünmedi doktor aşırı çişe sıkışık ol bi saat sonra gel dedi baktı tekrardan göründü kese. Belki onunla da alakalı olmuş olabilir
Aydan95 Tugce1803 ben 5 haftalik vajinal bakmisti doktorum ogle gormustu. Karindan sanmiyorum gozuke bilecegini kendini uzme vajinal baksaydi keske
Tugce1803 Kızlar devlet hastanesine gidip kendimi boşuna üzmüşüm bugün özeldeki doktoruma gittim kese hemen göründü çok şükür🤲🏻10 gün sonra kalp atışlarını dinlemeye gideceğiz inşallah🙋🏻♀️
Blossom Tugce1803 Gözün aydın 🌸 Darısı benim gibi bekleyenlere olsun inşallah. Dualarında bizlere de yer ver. 💕
sinber Tugce1803 çok şükür gözüm aydın canım çok sevindim kalbini de duyarsın kucağına da alırsın inşallah
Dilaraatac Tugce1803 İ NA NA MI YORUM 🥰🥰 hani haber vericektin 🥰 tam bir yıl sonra yine burda 😍😍😍😍😍 kuzuuuuum kuzum tebrik ederim🙏🏽Hayırlısıyla kucağına al allah onu bize kavuştursun 😍 demek ocak bebeği olucak benim teyze kuşu gibi 😍