Tugce1803 zumrabasra 2 yıldır ilk kez hamile kaldım hemde istediğim vakitte eşimin doğum gününde öğrendim hamile olduğumu.. Şimdi keseyi göremedik inşallah acele etmişizdir de ondan görünmemiştir inşallah hayırlısıyla görmek nasip olur🤲🏻
Blossom Tugce1803 İnşallah yakın zamanda görürsünüz. Sizi biliyorum postlardan. Allah sağ salim kavuştursun bebeğinize. Doktorun cihazından kaynaklı olabilir mi acaba? Aynı hastanede farklı cihazlardan baktıklarında bile göremeyebiliyorlar.
Tugce1803 Blossom Amiin inşallah🤲🏻inşallah usg den dolayı görünmemiştir doktor kendi söyledi iyi değil istersen röntgene göndereyim onların usg si daha iyi diye
Blossom zumrabasra Riskli değil aksine riskli bir durum varsa erken teşhiste çok önemli. Dış gebelik geçirmiş biri olarak söylüyorum. Ben de arkadaşlarımın sözüne kanıp vajinal ultrasonla baktırmasaydım o gece tüpüm patlayacakmıştı. İç kanama ölüme kadar götürür. İyi ki bakıldı demişti doktorum.
sdnrkya Tugce1803 çok sevindim senin adına 💞 Allah’ın izniyle keseyi görürsün acele etme stres yapma inşallah bebisini sağlıkla kucağına da alırsın🤲
Tugce1803 sdnrkya Aminn inşallah akşam yine beta verdim çok şükür 5450 çıktı yarın özeldeki doktoruma gidicem🤲🏻
Burcu2121 Tugce1803 ayy kuzum benim cok sevindim hic uzulme allahin izniyle hdr sey yoluna girecek moralini yuksek tut dualarım seninle lutfen haber ver 🙏🙏🙏
Tugce1803 Burcu2121 moralim düzeldi çok şükür canım akşam yine kan verdim 5450 çıktı🤲🏻Yarın özeldeki doktoruma gidicem dua et göreyim keseyi❤️
zeydefem Tugce1803 hiç üzülme kese 6 haftadan önce görünmeyebiliyor benim ablamın 8 haftada anca kese göründü boş gebelik demişti doktor kürtaj olacağı gün kese göründü şuan 2 yaşında yeğenim🥰
Defne06 Tugce1803 doktorun doğru diyor 3500 civarı görünür geç döllenme olmuştur acele etme sağlıkla olsun inşallh
insan_insan Tugce1803 merhaba , bende bugün 5+3 oldum pazartesi 5+1 de gittiğimde doktorum erken gelmişsin görünmeyebilir ama yine de bakalım dedi gördük ama erkenci dedi doktorum yeni normal görünmemesi biraz daha bekle görünecektir Allah’ın izniyle
Tugce1803 insan_insan Özeldeki doktorum 15 i çağırmıştı ama bugün tekrardan beta baktırdım o yüzden yarın çağırdı yarın görürüm inşallah🤲🏻
insan_insan Tugce1803 kaç olmuş betan benim pazar akşamı 1375ti 2000 olması lazım görünmesi için dedi görününce de erkenci dedi ama çok küçüktü yani olabiliyor İçin rahat olsun
Gulbeyazk Tugce1803 Canım benim hiç üzülme benim de 6+2 olduğunda görülmüştü kese doktor sana ne güzelde açıklama yapmış boş yere stres yapma
Tugce1803 Gulbeyazk zaten stresi geçti kuzum akşam tekrardan beta verdim 5450 çıktı şükür doktorum 15 i gel demişti ama mesaj attı yarın gel diye yarın gidicem🤲🏻