Semragklp Mutlu_hamis inşallah gösterir 🤲🏻Çikolata ye yada vişne suyu bebek hareketli olsun ki doktor iyi görebilsin nasipse bizde yarın gidicez öğrenmeye 15+3 olduk bugün 😊🌸
Melisguneer Mutlu_hamis çikolata ye Bebiş o zaman gösteriyor diyorlar 😂 gerçi bende yedim gittim 2 kere 2. De kıza benziyor ama tam net değil dedi 18 haftalık olmasına rağmen insallah sen görebilirsin canım bebişini 🤰🏻💕sağlıklı olsunlarda
Mutlu_hamis Melisguneer evet gitmeden önce çikolata yedim istemeyerek de olsa çok hareketliydi çok şükür gösterdi
Minigimm2020 Mutlu_hamis gözünüz aydın canım bu sene heo kiz 😅 bebde cok istedim bizimdw kizimiz oliyo
Zehra1109 Mutlu_hamis yaaa sağlıkla gelsin inşallah biz de 17+1iz bugün öğrendik kızımız geliyor bizim de 🥰🥰
Buseersoy Mutlu_hamis ya banada dua edin bi oğlum var gönlümden hep kız geçiyor allah gönlüme göre verir inşallah sağlıkla gelsin bebeğiniz🥰
esrAlp Ben de bugün 10+2 de lekelenmem için gittim muhtemelen oğlun olucak dedi 4 yaşında bir oğlum var 🥰bu ikinci olacak 🤗sağlıklı olsun hepimizin ki inşallah haftaya ikili için gidicem daha net söylerim dedi😅
Mutlu_hamis esrAlp canım o haftalarda çok yanılabiliyolar ikilide bna erkek dediler şimdi kız olduğunu öğrendim
35ebrar35 esrAlp ayyy bnde merak ediyorum xanm ikilide belli oluyormuymus bnmde haftaya 2 li test var ama bisey demedi cok oynak bi bebekti ama
Gzmsydr Mutlu_hamis hadi gözün aydın canım banada kız dediler erkeğe döndük ilk haftalarda öğrenilen cinsiyetler genelde degisiyor
-Minikinannesi20 Mutlu_hamis ikilide doktorunuz muallakta kalarak mı tahmin yapmisti yoksa biraz daha net miydi? Bana yüksek ihtimal erkek az da olsa yanilma payimiz var dedi. Merak ediyorum çok 🙈
Semragklp Mutlu_hamis Canım şimdi geldik hastaneden cinsiyeti erkek dedi doktor 🌸 ikili teste risk durumu var onu konuşurken kaç gram dediğini falan unuttum ama gelişimi iyi falan demişti bana