Ruveyda_ canım eğer bi sıkıntın yoksa bekle benim.kasintim geçmiyor ilacı kestirim anda kaşınma başlıyor sabah 1 akşam 1 aldım yeterli geldi bi hafta sonra yeterli gelmemeye başladı kaşınmaya devam ettim bu defa sabah 2 akşam 2 yaptı oda ishal yaptı bu defa sabah 1 öğle 1 akşam 1 aldım iki gündür yani gene ishal yaptı. Benim değerim 230 ve bu durumdayım düşün . Şuan sadece günleri geçirmeye çalışıyorum ama sürekli de gidiyorum. Tansiyonum da yüksek onun ilacı da var kullanıyorum 17 8 19 8 oluyor bugün nts ye girdim 19 oldu birden sırt üstü yatınca uzun süre yükseldi sıkıntıdan.. senin yüksek aslında ama kaşındın geçmiş çok şükür.. Dikkat et doktoru dinle azıcık şüphe edersen hemen git yada ilacını al hemen.. hem bebek hem bize de zarar yükselmesi.. rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin 🤲🏼