Ngngng hilal_yener sizinki neden belli değil acaba. Benim kanda plt değerim düşüşte o yüzden spinal riskli olurmuş operasyon günü tekrar bakacaklar yükselmemişse genel olacak
zumra2020 Ngngng kandaki plt oranınız kaç cıktı acaba öğrenebilir miyim? Bende sezaryen düşünüyorum ve plt bende de normalden düşük çıktı.
Mine-maral hilal_yener benimde bu perşembe sezeryan olucak spinal istedim ilk doğumum hiç heycan yapma bana nasıl sakinsin diyolar heycan yaparsam amelliyata giremem diyorum çok güzel geçicek kalbini ferah tut artık eski sezeryan gibi günlerce acı ağrı yok 1 gün sonra hop ayaktasın arkadaşlarımın hepsi sezeryan oldu çokta memnunlar hayatlarından 😂😂😂
Hayraz hilal_yener kız keşke benim şuan 9 değil 3 kalsa 2 kalsa.. yani çocuğumu sağlıkla kucagima alayim ameliyatmis vız gelir sorunlu bi hamilelik geçiriyorum zaten ameliyat olup onuda çekerim 2 hafta bir hafta artık neyse yeter ki sağ salim doğum gününe varabilelim bebeğime.. düşünme öyle. Karaciğer emzimleri tansiyon şeker yüksek yatisimi yapacaktı dr olmasın.. Ilaç kullanıyorum..Ben daha 31 haftaligim bebeğim sağlıklı olacağını bilsem bugün bana iki ameliyat olacaksın bebeğin sağlıklı gelecek deseler olurum o derece kucagima almak istiyorum cok heyecanlıyım.. sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏼💕
zumra2020 Ayyy hayırlısıyla kucağına alirsin insallah günü belli olunca beklemek de ayri heyecanlı 😅💖
zumra2020 Yarın 36 haftalık olcaz. 35.haftamdaki tahlilimde 117bin cıktı. Sonuc için yarın doktorumla görüşeceğim kontrole gidince. Bakalim ne diyecek ne önerecek bilmiyorum. Bende yarın gün almayi düşünüyorum doğum için. Ngngng
Ngngng zumra2020 benim 34+4te 117ydi anestezi doktoru böyle 140-150ler olmazsa spinal yapmam çünkü iğne yapılan yerde kan pıhtılaşmaz kan birikebilir bu da bacaklarda kalıcı hissizlik yapar dedi pazartesi doğumum. Bakalım o sabah tekrar kan alıp bakacaklar
zumra2020 Ngngng hakkinda hayırlısı olsun canım benim Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. 🤲🌸
Zeybice Son zamanlarda hep sezeyan duyuyorum. Dogum hemen oluyormus tabi sonrasi ameliyat oldugu icin agrili. Allah yardim etsin. Oyle de boyle de agri cekiliyor diyor annem. Hakli sanirim. Normalde once, sezeryanda sonra…
Nesizade05 hilal_yener burdan birbirimize soru cevaplarımızla cok yardım ettik seni şahsen tanımıyorum burdan biliyorum canım inşaAllah hayırlısıyla kurtulursun dua et Allah’a teslim ol bi avazda kurtulun ikinizde inşaAllah 🤲🏻🌸 bizde son 40😁