Nisam21 inanın çok çok kötüyüm ense kalinligim 3,57 çıktı iyi bir perinataloji uzmanı ile gorustum. Beni ikili teste bile göndermedi zaten çok kotu cikavak dedi. Direk amniyosentez sıvısı aldırın o yizde yüz sonuctir dedi. Ama bebeği aldırmak istemiyorsan sıvı da aldırma dedi tabi ki de istemiyorum Allah’ın verdiği canı benim almak ne haddime ama doktorun bana söylediği bu bebek down sendronlu olabilir triomi 12,18 olabilir başka kalıtsal rahatsızlıklar olabilir sağlıklı asla doğmaz kalpi ciğerleri ya da herhangi bir organı mutlaka etkilenir 😟