Zeyzeyka ben de asla aldirmayacagim bebeğimi hatta ben sivi bile aldirmayacaktim. Sonuç ne olursa kabulumdu ve sonucu doğumda gormek istedim. Doktor da doğum sonrası oluşabilecek komplikasyonlar için yaptırmalısın dedi belki hasta olduğu için düşebilir karnında da olabilir dedi ama doğarsa onlem almalıyız dedi 😒
Zeyzeyka Zeyzeyka ben de asla aldirmayacagim bebeğimi hatta ben sivi bile aldirmayacaktim. Sonuç ne olursa kabulumdu ve sonucu doğumda gormek istedim. Doktor da doğum sonrası oluşabilecek komplikasyonlar için yaptırmalısın dedi belki hasta olduğu için düşebilir karnında da olabilir dedi ama doğarsa onlem almalıyız dedi 😒