AtesAlininAnnesi ya kafanıza çok takmayın ne olur ilacınızı icin dua edin hiç bisey olmaz ne güzel kanama olmamış üzmeyin kendinizi benim iki hafta oldu şimdi her kanama da riskli değil ama tabi hamileliğin basında Benin dediğim benim iki hafta kanama oldu kaç tane doktora gittim normal dedi doktor baktı kanama yok kesede şimdi siz acaba bisey olucak mi kanamam olucak mi diye kafaya çok takmayın takarsanız birincisi psikolojik çökersiniz ikinciyi kötüyü çağırmamak lazim çok yormayın kendinizi varsın ev biraz kirli kalsın esiniz de yardımcı olsub size moral olsub ilacı da aksatmayın icin