AtesAlininAnnesi progestan düsük tehlikesinden dolayı ilk üç ay ictim içmeye basladıgım ana kadar kusmam yoktu sürekli kusmam oldu doktor sersemlik yapacak dedi ilk yazdıgında raporda verdi yatıp uyuyacaksın dedi telef oldum resmen bünyeden bünyeye değişirmi etkileri bilmem ama kullanan kimi gördüysem telef oldu kusmaktan halsizlikten ben ilk on gün su bile içemedim aclıktan susuzluktan yürümeye dermanım kalmadı annem yıkadı düsünün kolumu bacagımı hareket ettiremedim ¾ kilo verdim o on günde 😔ama şuan da maşallahım var ne bi takviye ilac ne vitamin ne kan hapı hic bisey kullanmıyorum kan hapı kullandım ikinci kontrolde ilac bitmeden onu da bıraktırdı sabah aksam pekmez içiyordum 1 kaşık o fayda etti heralde hala da her sabah bi tatlı kasıgı içerim aksam da mutlaka kefir tavsiye ederim herkese