gzddmr Epidural anestezi oldum bende canım öyle ayakların falan karıncalanma olmuyor. Yanş bende olmadı.rahat konforlu oluyor. Sonrasında biraz ağrın oluyor. Hastanede ağrı kesici vuruyorlar hemen. Bebeğinin dünyaya gelişini görmen tüm dünyayı değiştirir o an ömre bedel.