Merhabalar
Perşembe günü kısmetse doğum yapacağım epidural sezaryan, ama korkuyorum tabiki herkes gibi ilk gebelik olunca endişe,korku,heyecan tüm duygular birbirine karışmış durumda. Bugün doktorumda motive etti her şeyi konuştuk ama ben ayrıca pinpirikli bi insanım bi de mesela ayaklarım uyuşunca hissetmeyince panik olur muyum vs, bide karnımdan can içinden bi can çıkıcak mucizevi boyutunu düşününce çok garip geliyor😊 Allah isteyen herkese sağlıklı hayırlı doğumlar evlat nasip etsin inşallah. Sezaryan hakkında deneyimli annelerimizin bilgilerine ihtiyacım var
İyi akşamlar dilerim…