Darkgod nurselies doktor açılma açısından ve yumuşama için ilişkiye girin dedi 😊 senin de doktoruna sor zaten canım bizzimki oneerdi
Nisa2420 Bende 38+0 bir haftaya doğmazsa ilişki denemek istiyorum 40+ lara kalmak istemiyorum kilo alıyo ve normal doğuramayabilirim diye sizce ilişki çok zararlımı
Tumurcuq Zehra1630 canim bende burda okudum…sende aktarişa yazarsan cikicadir…bence öyle yapsan daha fazla bilgikenrsn..bi bak istersen
Tumurcuq Zehra1630 canim bende burda okudum…sende aktarişa yazarsan cikicadir…bence öyle yapsan daha fazla bilgikenrsn..bi bak istersen
Tumurcuq Zehra1630 canim bende burda okudum…sende aktarişa yazarsan cikicadir…bence öyle yapsan daha fazla bilgikenrsn..bi bak istersen
ilkanneligim 39+5 den merhaba artık patlıyorum doğurmak istiyorum ay çıldırcam gelmiyor mayıs bebekleri ne yapacağız yaaaa🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️