nurselies Iyi akşamlar kızlar, 38+3 haftaligim. Şu son günler adeta geçmiyor. Artık doğurmak istiyorum doktorum yürüyüş ve squat önerdi. Fakat hiç belirtim yok. Ne şekilde hizlandirabilirim bu süreci? Sizler ne durumdasınız?
Tumurcuq nurselies 39+2 dogsun artik nolur ya…..yarin artik tarcinli su icicem…burda okuyorum bayadir.faydasni goren olmuş sanci filan vermş… Benm sanci hic bi şey yok ya cildrcam…
Scarlet [bilinmeyen] 40+3 durumundayiz biz de. Bence şimdiden sabrınizi tüketmeyin kendi istemeyince gelmiyor yavrucuklar. Benim doktor da naparsan yap doğumu baslatamazsin egzersizler doğum başladıktan sonraki süreçte işine yarar dedi.açılma ilerlemesini kolaylaştırır yaptığın haraketler
Scarlet [bilinmeyen] 40+3 durumundayiz biz de. Bence şimdiden sabrınizi tüketmeyin kendi istemeyince gelmiyor yavrucuklar. Benim doktor da naparsan yap doğumu baslatamazsin egzersizler doğum başladıktan sonraki süreçte işine yarar dedi.açılma ilerlemesini kolaylaştırır yaptığın haraketler
Darkgod nurselies doktor açılma açısından ve yumuşama için ilişkiye girin dedi 😊 senin de doktoruna sor zaten canım bizzimki oneerdi
Darkgod poyrazsmom_ valla çok korktum da doktor dedi girin ki açılma ve yumuşama olsun 😂 bende artık iki hftdor herşeyi yaptım tık yok ilişki kaldı artık dedim onunda deneyim zar zor korka korka
Duygu_pb [bilinmeyen] beterin beteri varmış. Şaka bi yana maşallah ben de daha yolun yarısındayım merakla okuyorum
Zehra1630 [bilinmeyen] sana en büyük önerim boş ver😅😅ne yapsan boş bebek ne zaman isterse o zaman gelir bence kendini sıkma ben 39+1 oldum her şeyi yapıyorum yalancı sancılar hariç tık yok😅😅
Glstan27 [bilinmeyen] benimde bugun geldi ama sancim falan yok hafif sari sumuksu ve pit die dustu yani nisan oldugundan eminim illa kanli olmasi sart dsgilmis
Zehra1630 [bilinmeyen] sana en büyük önerim boş ver😅😅ne yapsan boş bebek ne zaman isterse o zaman gelir bence kendini sıkma ben 39+1 oldum her şeyi yapıyorum yalancı sancılar hariç tık yok😅😅
Tumurcuq [bilinmeyen] 39+2 dogsun artik nolur ya…..yarin artik tarcinli su icicem…burda okuyorum bayadir.faydasni goren olmuş sanci filan vermş… Benm sanci hic bi şey yok ya cildrcam…
Kubra__bas Bende 39 . Haftamdayim bu aksamdan beri adet sancisi gibi sancim var hareketleride deisti azaldi acaba dogummj basladi bilmiorum ama nisanda yok sancida😌 hadi hayirlisi