elifnr47 Hayır iğnede vermediler sadece vitamin verdiler zaten bulunduğum yerdeki doktorlardan hiç memnun değilim az kalsın ilk aylardan öldürüyordu yanlış teşhis koyup Ayseegull32
elifnr47 melek_hasan_33 ozaman endişelenmeyin önemli bişey yoktur inşallah devam ederse kanamanız hemen acile gidin dikket edin ağır iş yapmamaya çalışın doktora gidincede bzi bilgilendirin bişey yoktur inşallah sizinde bebişinde 🙏🏻🧿
melek_hasan_33 elifnr47 yokmuş olabiliyormuş öyle proshestan yazacaktı mesajda kullan demişti ama görünce gerek yok dedi çok şükür 🙏