Kbra_nurrr Nidaayildiztepeee Çok sağolun Allah’ın izniyle sağ Salim kucağımıza almak nasip olsun 🤲🏻❤️ Bende özel hastaneye gidiyorum da acaba devlete de gerek mi diye merak ettim 😊
Duygukc Nidaayildiztepeee bende ikili test yaptırdım 13 haftalıkken sonucum iyi çıktı şuan 20 haftalığım ikili test dışında bi test yaptırmadık 17 haftada cinsiyetimizi öğrendik onun dışındada doktora gitmedim riskli