Nidaayildiztepeee Bebişini sabırsızlıkla bekleyen güzel anneleeerr selamm🤰 12+4 haftalık hamileyim. İkili test yaptirdin sonuclarimi henüz bekliyoruz ama Allah’ın izniyle güzel haberler alacağıma inaniyorum🤲 Gebeliğin ilerleyen haftalarında hangi testler yapılıyor ve hangi haftalarda yapılması gerekiyor malum hastalık gitmeye korkuyorum ve zamanın geçip birşeylerin eksik kalmasını istemiyorum 🤲🤲🥴♥️
Gizeem3535 Nidaayildiztepeee canım inş ikilide bir sorun olmazsa ekstra bir test önermiyor doktor sadece bana afp mom diye bir testte yaptırmıştı oda bebeğin beyin gelişimiyle omurgasıyla vs ilgiliydi yanlış hatırlamıyorsam onun haricinde rutin kan testleri ayrıntılı usg açlık tokluk şekeri vs yapılıyor 34. Haftadayım şu aralarda artık nst var başka bir test yapılmadı bana şeker yüklemeside virüse denk geldi fazla kilo almadığım ve açlık toklukta sıkıntı olmadığı için önermedi doktorum oda yapılırsa 20 li haftalarda yapılıyor
Mothersone Nidaayildiztepeee inşallah temiz çıkar 🙏🏻20. Haftada detaylı ultrason yapıyolar ve 20. Haftanda tetenoz aşısının ilk dozu vuruluyor ikinci dozunuda 1 ay sonra vuruyolar, 24. İle 28. Hafta arasında şeker yükleme testi bildiklerim bu kadar cnm
Duygukc Nidaayildiztepeee bende ikili test yaptırdım 13 haftalıkken sonucum iyi çıktı şuan 20 haftalığım ikili test dışında bi test yaptırmadık 17 haftada cinsiyetimizi öğrendik onun dışındada doktora gitmedim riskli
Betuloz Üçlü testin var sonra oda temiz çıkarsa 4 lüye gerek duymuyorlar 20. Haftanda tetenoz olacaksın 22 24 arası detaylıya gireceksin 24. Haftalarında 2. Doz tetenoz olacak ayda bir aile hekimi kan ve idrar tahlili yapıyor ve ayda bir bebeğe ultrosonla bakıyorlar sıkıntı var mı diye ilerleyen haftalarda vitaminlerine başlayacaksın büyük ihtimal bu kadar şimdilik 😀
Nidaayildiztepeee [bilinmeyen] orası öyle tabi Rabbim evlatlarımızı sağlıklı sıhhatli kucagimiza almayı nasip etsin🤲 yine de herşeye hazırlıklı olmak gerekiyor her insan psikolojisini hazırlamalı bence, maksadı vazgeçmek değil tabi ki 🥰
YesimB Valla öğrendikten sonraki psikoloji daha kötü etkiler düşük olabilir stres üzüntü vs, düşüne düşüne insan kafayı yer zaten
Kbra_nurrr Haftaya doktor kontrolüm 12. Haftada gel dedi direk ikili test mi yapacak acaba devlet hastanesinde kayıt açmam gerek mi ?
YesimB Valla öğrendikten sonraki psikoloji daha kötü etkiler düşük olabilir stres üzüntü vs, düşüne düşüne insan kafayı yer zaten
Kbra_nurrr Haftaya doktor kontrolüm 12. Haftada gel dedi direk ikili test mi yapacak acaba devlet hastanesinde kayıt açmam gerek mi ?
Kbra_nurrr Nidaayildiztepeee Çok sağolun Allah’ın izniyle sağ Salim kucağımıza almak nasip olsun 🤲🏻❤️ Bende özel hastaneye gidiyorum da acaba devlete de gerek mi diye merak ettim 😊
Nidaayildiztepeee [bilinmeyen] devlet hastanesinde bir bilgim yok ben özele gittim kontrol için 12. Haftamdayken direk ikili test için kan aldilar. Muhtemelen devlette de muayene için gittiğinde kan alma bölümüne yonlendirirler ayrıca bı kayıt açılmıyor diye biliyorum 🙄
Burcuozkan [bilinmeyen] merhaba bende 11+4 de 2 li test yaptırdım ultrasonda sorun yoktu bayada hareketliydi maşallah ama orta riskli çıktı sonuçlarım sizin nasıl?
Burcuozkan [bilinmeyen] merhaba bende 11+4 de 2 li test yaptırdım ultrasonda sorun yoktu bayada hareketliydi maşallah ama orta riskli çıktı sonuçlarım sizin nasıl?
Burcuozkan [bilinmeyen] merhaba bende 11+4 de 2 li test yaptırdım ultrasonda sorun yoktu bayada hareketliydi maşallah ama orta riskli çıktı sonuçlarım sizin nasıl?
Nidaayildiztepeee [bilinmeyen] benim daha sonuçlarım cikmadi 15 gunde çıkar dediler 1 hafta oldu gideli biraz daha bekleyip hastaneyi arayacağım. Umarım güzel çıkar. Sizin iyi sanırım doktorum aradiginizda orta risk çıkarsa merak etmeyin demisti. Yüksek risklerde çağırıyorlarmis
Burcuozkan [bilinmeyen] merhaba bende 11+4 de 2 li test yaptırdım ultrasonda sorun yoktu bayada hareketliydi maşallah ama orta riskli çıktı sonuçlarım sizin nasıl?
Burcuozkan [bilinmeyen] merhaba bende 11+4 de 2 li test yaptırdım ultrasonda sorun yoktu bayada hareketliydi maşallah ama orta riskli çıktı sonuçlarım sizin nasıl?