Zsahin Sevgi6161 Sevgi6161 baş ağrısı, bel ağrısı bazen diş ağrısı, zaman zaman iştahsızlık ki bu hamileliğimin başından beri geçmeyen bir illet benim için.
Bahartesi Sevgi6161 Migren, yemek yiyememe. Yediklerim kısıtlı meyve yoğurt peynir ekmek çay çorba salatalık. Günlük 3 lt su. Bunun dışında öyle karmaşıklı yemekler asla yiyemiyorum midem almıyor. Kusmaktansa yememeyi tercih ediyorum.
Nur2016 bebegim_28 tansiyonunuz nasil? Bende bas agrisi cekiyorum. 9ay gecmezse diye cok korkuyorum. 16ci haftamdayim
Sevgi6161 Smeyyesayin Merhaba kasık ağrılarınız ne şekilde benimde dün gece sabaha kadar ara ara kasıklarım ağrıdı bişey olacak diye korktum
Merverkan Smeyyesayin dün benimde aşırı sağ kasığımda bir ağrı oldu, ama ben aşırı kabızlık çekiyorum gaz problemi yaşıyorum ondan diye düşündüm
Aysem_80 [bilinmeyen] 15 haftadayım başım ve belim ağrıyor şuan bile baş ağrısı yüzünden hiç tadım tuzum yok Allah yardımcınız olsun 🙏🙏
Nktozkn 13+2 günlük olduk bugün Arada sağ kasığımda sancı hissediyorum sonra hemen geçiyor bu haftalarda normalmiş mide bulantılarım çok şükür azaldı 🤲
Aysem_80 [bilinmeyen] 15 haftadayım başım ve belim ağrıyor şuan bile baş ağrısı yüzünden hiç tadım tuzum yok Allah yardımcınız olsun 🙏🙏
Gl-Misli32 14 oldum bugün 1 haftadır daha enerjik hissediyorum çok şükür açlık hariç, arada ani ayağa kalktığımda sancı dışında birşey yok hamd olsun 2 trimester inşaAllah daha kolay geçecek…
Bahartesi Yemek yemek istemiyorum. Tiksinme koku hassasiyeti bununla birlikte kusma. Uyku problemi. 13+4
Srnsnkl 14+5 kasıklarda ağrı ve hamilelikle mi ilgili bilmiyorum kalçamın sol üst tarafında ağrı hissetmeye başladım 1 haftadır
zeyzey95 [bilinmeyen] 14+1 3 gündür başım ağrıyor birazda halsizlik var bide çok aç bile olsam iki lokma yiyorum tıka basa doyuyorum bal ağrısı için dün ense köküme buz tuttum bi yerde okumuştum hemen geçirdi başka da bişey yok kasık ağrısı bulantı falan hiç yok
Sevgi6161 Bende 14 haftalık hamileyim kasık ağrım oluyor arada bazen de bel ağrılarım oluyor.Bulantım 13. haftadan itibaren geçti ancak iştahsızlık devam ediyor.
snm_ 14+2 enerjim yerine geldi yemek yiyebiliyorum. Koku hassasiyetim hala var o da bi geçseydi 😂 kasık ağrım şu aralar yok. Hafif baş ağrısı geliyor gidiyor yokluyor beni 😂😂
Smeyyesayin Sevgi6161 regl ağrısı gibi oluyor, bıçak saplantısı gibi. Geçen haftalarda daha çok oluyordu ama artık azaldı. Çok dayanamayacağın şekilde olmadığı sürece korkma annesi bebeğin sana tutunmaya çalışıyordur büyüyordur böyle düşün rahatlat kendini 😊