doktorum bana bol bol yüzmemi soyledi, normal dogum icin guzel spor olacagini soyledi. ama dediginiz tibi, bu illet hastalik zamanlarinda herhangi bir yerden denize girmek mumkun degil. yuz metre ilerimizde plaj var, yurumek icin bile insek polis geliyor