Rabia95 valla şu virüs olmasaydı biz ayarlayacaktık tatili 😂 bence denize girilir ya sıkıntı olmaz tatile her gittiğimizde hamile kadınlar görürdüm 😂 Havuzun tehlike oluşturabileceğini düşünüyorum. Oteller açılsa bile maalesef bizim bu yaz tatil işi yok riske atmayalım dedik. Seneye bebişle gideriz artık 😂😂