Ribboun 2106_ipk yaaa bu göbek kalıcı mı oluyor😱 14 haftalık olduk ama göbeğim bayağı şiş bazen diyorum bu bebek mi göbek mi
2106_ipk Ribboun maalesef kalıcı oluyor birdahaki randevumda koldan vurulabilir miyim diye soracağım bende de fazla şişkinlik oldu daha 9. Haftada olmamıza rağmen
Ribboun 2106_ipk 2106_ipk ben doktora gittiğimde sormuştum göbeğim çok şilkin ödem mi zamanla gider mi diye gider gider rahat ol demişti
Ribboun 2106_ipk benim göbeğim küçülmeye başladı hatta bir ara çatlayacak gibi 6 aylık hamileymişim gibi şişiyordu araştırdım gaz oluyormuş çok varmış böyle kadın. Maden suyu içip yürüyüş yapın iyi geliyor demişlerdi denedim ben biraz rahatladım 😊
2106_ipk Ribboun magnezyum için maden suyunu alışkanlık ettik 😊 yürüyüşlerde son zamanlara doğru artık