SekerMerve Kızlar bu iğne piyasadan kaldırılmış kullanan var mı benim gibi bugn sondu gittim hiç bi eczanede yok muadili bile yok
2106_ipk SekerMerve bende enox kullanıyorum 10 haziranda başladım 10 lu 4 kutu aldık ikisi bitti bi önceki gebeliğimde hibor kullanmıştım hem daha çok yakıyor hem de daha pahalıydı bunda eşimin yaptığını bile anlamıyorum
Selov Bende enox kullanıyodum bu ay gittim oksapar verdiler içeriği hepsinin aynıymış bi sorun olmuyo
Rumeysaaa Bende yenı ıkı kutu aldım piyasadan kaldırılmıs degılde zor bulundugunu depolarda olmadıgını soyledı eczacı
Zeynep_zey [bilinmeyen] iğneler de problem var ben 6lik enox kullanıyordum şimdi oksapara geçtim tek tek eczane dolaşmanız lazım ben Manisa dayım bulamadım trabzondan akrabalarım buldu
Zeynep_zey [bilinmeyen] iğneler de problem var ben 6lik enox kullanıyordum şimdi oksapara geçtim tek tek eczane dolaşmanız lazım ben Manisa dayım bulamadım trabzondan akrabalarım buldu
Zeynep_zey [bilinmeyen] iğneler de problem var ben 6lik enox kullanıyordum şimdi oksapara geçtim tek tek eczane dolaşmanız lazım ben Manisa dayım bulamadım trabzondan akrabalarım buld
Erken [bilinmeyen] enox çok acıtmıyor mu ? Olsalar kullanıyordum sokarken hiç acı yoktu enoxa geçince iğnesinden zor sokuyoruz acı çok oluyor
SekerMerve [bilinmeyen] valla beniö de çok canım yanıyo enox vururken daha önceki senelerde başka bi iğne yapıyodum o bu kadar acıtmıyodu sanki. Biöde vurdupum yer beze oluyo o yere denk gelirse iğne içerde yamuluyo ilaç gitmiyo başka yere çıkarıp yapıyorum iki kere acı
SekerMerve [bilinmeyen] valla beniö de çok canım yanıyo enox vururken daha önceki senelerde başka bi iğne yapıyodum o bu kadar acıtmıyodu sanki. Biöde vurdupum yer beze oluyo o yere denk gelirse iğne içerde yamuluyo ilaç gitmiyo başka yere çıkarıp yapıyorum iki kere acı
SekerMerve [bilinmeyen] e nasıl ulaştı eline ben bulamadım bugün gecikmeli olarak hastanede vurdurdum bi dozuna tam bir aylık parası verdim doktorum da sinir etti beni bunca zaman gittim şimdi değiştircem mecbur
SekerMerve [bilinmeyen] e nasıl ulaştı eline ben bulamadım bugün gecikmeli olarak hastanede vurdurdum bi dozuna tam bir aylık parası verdim doktorum da sinir etti beni bunca zaman gittim şimdi değiştircem mecbur
SekerMerve Nareee kusura bakmahın yeni gördüm postu. Bende kan pıhtılaşmadı var o yüzden iki kere düşük yaptım. Tahlil yaptırdım hamileliklerimde sürekli bu iğneyi kullanmam gerekiyo
Ribboun Merhaba, ben enox kullandım 12. Haftada bıraktım şu an 13+ 6 dayım. Enox kullanırken göbek çevremde ödem gibi şişlik oluştu, bırakınca geçer dedim ama hala geçmedi. Sizde de var mı bu durum yoksa bu normal bişey mi☺️
2106_ipk Ribboun ben de enox kullanıyorum şişlik iğneden kaynaklı oluyor bu tarz iğneler göbek yapıyor maalesef kontrolümden sonra koldan vurulmaya başlıcam doktor onaylarsa
Ribboun 2106_ipk yaaa bu göbek kalıcı mı oluyor😱 14 haftalık olduk ama göbeğim bayağı şiş bazen diyorum bu bebek mi göbek mi