Kizim20 perihankrkya yuh😂😂benimkide cok sakinn çok kolay birseymis gibi ve kendi o ani yasamis gibi davraniyor🤣🤦🏻♀️
Kayarozlem8023 Kizim20 kesinlikle epiduralli normal doğum süper bişey 2.doğumumda epidural yaptırdım ve çok rahat geçti yine olsa yine yaparım o derece dikiş ikisinde de oldu ama 2.de azdı ikisinde ds sıkıntı yaşamadım dikiş var mı yok mu bilmedim desem yeridir
123abc Kizim20 kesinlikle normal ilerdeki kadınsal sorunları bile yok ediyor vücudun tertemiz oluyor sezeryan oluyorsun o dikisler yıllar gecsede usuttunmu sızlıyor flan imkan varsa kesinlikle normal
Eylem__Bilal Kizim20 şartlar uygun olduğu sürece tabiki normal doğum ağrı çekme süreci toparlanma süreci çok daha kısa ve rahat ama her ikisinde de anne oluyoruz her ikisinde de bebeğimiz dünyaya geliyo unutmayalım ki öncelik her ikisinin de sağlığı