ilkbahar Kizim20 hepsi kötü 🤦♀️😱😱 keşke başka alternatif olsa… 😭😭 Ya ikisininde avantajları dezevantajları var… Mesela normal doğum iyi ama epiduralli s Dikişsiz olursa… Sezeryan da iyi ama çabuk toparlanılır ve dikişler çabuk iyileşirse..
perihankrkya Kizim20 keşke eşlerimiz doğursa ahahahah 😂 benim adam durmadan aman nolcek sende hemen doğurursun diyo ama korkuyorum ben diyorum korkulcek ne var diyo amma naziksin diyo kızlar 😂 bende keşke sen doğursanda acılarını çeksen diyorum adamın umrunda değil eskilerden evde kendileri doğuruyolar bisey olmuyomuş diyooooo 😂
Kayarozlem8023 Kizim20 kesinlikle epiduralli normal doğum süper bişey 2.doğumumda epidural yaptırdım ve çok rahat geçti yine olsa yine yaparım o derece dikiş ikisinde de oldu ama 2.de azdı ikisinde ds sıkıntı yaşamadım dikiş var mı yok mu bilmedim desem yeridir
123abc Kizim20 kesinlikle normal ilerdeki kadınsal sorunları bile yok ediyor vücudun tertemiz oluyor sezeryan oluyorsun o dikisler yıllar gecsede usuttunmu sızlıyor flan imkan varsa kesinlikle normal
Pocahontas Adı üstünde normal olan vajinal doğumdur. İyisi kötüsü tartışılmamalı eğer bir problem yoksa
pyymamm Normalde anlık sancı cekiyosun o sancıda şiddetli ağrı değil. Ikınma hissi geldimi hemen doğuruyosun zaten. Dikişin olsa bile cabuk toparlanıyosun. Ama sezeryan ameliyat sonucta cabuj toparlanılmıyo ve yardıma ihtiyacın oluyo. Normal öyle değil . Tabi birazda nasibe bağlı kimş sezeryanda hemen ayaklanıyo kimi normalde sıkıntılı yasıyo. Ben cok güzel gecirdim cok sukur dikişim azdı cabuk ayaklandım . Birde hemen kızım meme aramaya baslamıstı sütümde geldi hemen emmeye basladık cok sukurki
_defnee [bilinmeyen] sezeryan Doğum yaptım ama başta epiduralli normal Doğum denedik çok iyiydi. Keşke de öyle bitseydi Doğum
ilkbahar [bilinmeyen] aynen çok iyi olurdu getirselerdi ✌️😀☺️ doğum yaklaştıkça çok korku basıyo beni bu çocuğu nasıl doğurcam diye psikolojim bozuluyo düşündükçe🤦♀️🙆♀️😅
M-o-r-58 [bilinmeyen] ilk doğum mu 😌 ben ilkimi normal doğurdum. İkincimde inşallah normal olur diyorum… Sezaryen olmak zor görünüyor 🙄 normal doğum bi kaç saatlik sancı sadece. İnşallah kesi olmazsa hiç sorununuz olmuyor. Ben dikişten dolayı biraz sıkıntılı geçirdim. Ebe kolaylık olsun diye keyfi kesti ikincide ebeyi kendim seçebilirsem sorun yok 🤗
ilkbahar [bilinmeyen] evet ilk doğumum o yüzden çok endişeliyim 🤦♀️ ya normali ebe mi yaptırıyo 😱 ben özel hastaneye gidiyorum orda doktorum yaptırır diye düşünüyorum da 🤪 daha sormadım da ama eğer ebe yaptırırsa direk sezeryan istiyorum diyebilirim 🙆♀️😅 siz ne güzel deneyiminiz var ☺️ inşallah bu öncekinden de kolay olur 🤲
M-o-r-58 [bilinmeyen] devlette normal doğumu ebeler yaptırırda özele gitmedim hepsinde doktor yaptırıyormuş sanırım. Allah kolaylık versin. Ebe de olsa kötü yanı yok dikiş atabiliyorlar. Sadece azcık daha beklemeyelim diye kesti 🥴 doğumum açılmadan itibaren toplam 5 saat sürmüştü oysaki..
_defnee Kizim20 Hiç korkma canım. O kadar korktum ki baştan beri hep sezeryan diyordum doktora. Bir gittim alltan baktı 3 cm açılman var epiduralini takalım. Mis gibi Doğum yap dedi. Epidurali bir taktı harika. Ama benimki gelmedi işte. Bu sancıya doğurmuş olman lazımdı dedi. Epidural de hiç hissetmiyorsun
Kizim20 perihankrkya yuh😂😂benimkide cok sakinn çok kolay birseymis gibi ve kendi o ani yasamis gibi davraniyor🤣🤦🏻♀️
Asel12 Kesinlikle sezeryan çok kötü 3 gün önce doğum yaptım ayağa birinin yardımı olmadan kalkamıyorum oturamiyorum tuvalete bile gidilmiyo hep birine muhtacsin ağrılar çok oluyor ne zaman düzelir bilmiyorum sezeryan olduğu için süt te hemen gelmiyor sürekli pompayla sagmaya çalışıyorum