Bulut_evren pelinsss bnde ona sasirdimne olabilir de kiloalamamis olabilir..inanin nesguik kasar badem ceviz hepsi den yedim soda ictim vitamimlerimide hergun ictim
gizeemmmayz Bugün bende kontrole gitti 26 haftalık olduk 811 gram kilosu karın çevreside 1 hafta geride dedi doktor ağlamaktan içim çıktı neden böle oldu bi sorun olurmu hiç bişey bilmiyorum 2 hafta sonra tekrar çağırdı
pelinsss [bilinmeyen] bende 2 hafta sonra gidicem kontrole. Bu süreçte proteini abart lütfen dedi, her gün 2 yumurta ve her gün et ye mümkünse dedi. Sek ya da pınarın protein sütlerinden al iç dedi. 2 hafta geçmez bana, seni çok iyi anlıyorum 😥
gizeemmmayz pelinsss kesinlikle ruhum çekilmiş gibi hayat enerjim sıfırlandı resmen inşallah miniklerimiz iyi olurlar🙏🏻
pelinsss gizeemmmayz ilaç kullanmama rağmen tsh ım yükselmiş az önce test sonuçlarım geldi, doktor ilacın dozunu arttırırsak bebek toparlar dedi 🤷🏻♀️ Sende yakın zamanda tahlil yaptır istersen, çok canım sıkkın çoookk
Mltyankrngd Bulut_evren Korkma canım bende oğlumu o sekılde kucağıma 37 haftada aldım 2 hafta gerıdeydı 37 haftada sunı sancı ıle doğum yaptım bebeğim 2400 gram doğdu sadece biraz ufak oluyorlar onu 1 ayda toparlıyor sağlıklı olsunda kilo çok önemli degıl. Suan bebegım 15 aylık korkulacak birsey yok bunu yaşayan çok insan var. Sağlıkla kucağına al bebeğini.
gizeemmmayz pelinsss inşallah bebeğin en kısa zamanda toparlar kuzum inşallah ilacın faydasını görürsün 🙏🏻 Üzülme diyemiyorum evlat çok başka bişeymiş insanın elinde olmuyo bilmiyorum bende beklemedeyim şuan kontrole kadar yediklerime dikkat edip gidicem bakalım hayırlısı
Aysemahmut Bulut_evren 37 haftalıkken 35 haftada görünüyor benimde 2600 gr Dİ cuma günü yarın eğer daha aynı ise sezeryana alınacağım