Bulut_evren merhaba, bende 34. Haftamda bebeğimde 2 hafta gelişim geriliği olduğunu öğrendim. Suyuda azalmıştı 2 kiloydu. 1 hafta sonra tekrar kontrole gittim bebegim hayla 2 kiloydu ve suyuda iyice azalmıştı. Doktorum 37 anca dayanır dedi. Normalde bayramda falan olacaktı. Çarşamba günü kontrole gideceğim ve gün belli olacak sezeryan olacağım bebegim ters ve suyum az olduğu için. Ciğer geliştirici falan da vuruldum. Şu an 36+2haftalığız. Seninki gene 2.400 moralini bozma benim ki 2 kilo ve hiç almıyor. Saglikla gelsin inşallah bebegin.