Merhaba kizlar bugun 8+4 haftalik olduk bu sabah kahverengi lekelenmem oldu silinirken doktorumu aradim ztn bekledigimiz biseydi cunku kontorle gittigimde bebegimin kalp atisini duyduk ama doktor dedi ki kesenin ustunde eski kan var yani gelirse korukma.ama yinede tedirginim aranizda buna benzer bisey yasayan var mi ama sonrasinda rahat gebelik yasadiniz mi cok korkuyorum yarin allahtan randevum var bakalim ne diyecek..