Pankek Nikki Sabah test yaptım, pozitif çıkınca hemen sağlık ocağına gittim. Öğleden sonra testim çıktı. Büyük ihtimal dedi doktor. Ertesi gün kadın doğumcuya gittim. 5 haftalıktı, keseyi gördü. Bebeği 15 gün sonraki kontrolde gördüm ilk
Lionss Beklenen adet tarihine göre 5+1 hamileyim doktorumun bilgisi var bu çarşamba kontrole çağırdı .
BGozdee0 Nikki Şuan da 8+2 yim 5.haftada gittim keseyi gördük 7.haftada gittik bebeği gördük ve kalp atışını duyduk 12.haftada da 2 li taramam var
ElizKuzey Elif_sn yok kuzum daha 4+6 belli olmaz ki 5.haftanın sonlarında ya da 6.haftada belli olur o dr zaten bilgilendirme yapar ben sormuştum yolksac var mi diye yok diyemeyiz çünkü karnından bakıyorum vajinal baksak görünür belki ama bakmıcam daha erken seni strese sokmıcam haftaya grş dedi dr um.