Minikcivciv10 Nikki bebeği görmek nasipse ikili testte olacak çünkü kalp atışına gittiğimde nokta kadar bişeydi 😂
ygmurnurd Nikki 4+6da kese gördüm haftaya cuma nasipse kalp atışını duycaz cnm:)vajinal göründü ama karından gözükmez
Minikcivciv10 Öğrendikten sonra gittim 5+6ydi keseyi gördük bi hafta sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi gittiğimde 7+2 sat ile uyumlu dedi kalp atışını dinledik. Şimdi de ikili test için gün bekliyorum 9 haftalık olduk ❤
ElizKuzey Minikcivciv10 canım merhaba 5+6yken sadece keseyi mi gördünüz yoksa yolksac ve bebeği de gördünüz mü bende 5+6da sadece keseyi gördüm 14mm di şimdi beklemedeyim 🤲🏻🌸
Minikcivciv10 ElizKuzey sadece keseyi gördüm sanırım 11.haftalara kadar bebeği görmek zor minnacık olduğu için😂💕 allah hepinize sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin ❤❤
Gr1992 Bende 9+1 haftalık hamıleyım 5+1 keseyi gorduk 6+1 de kalp atısı duyduk smdı allh ızın verırse ıkılı test ıcn beklıorz
ygmurnurd [bilinmeyen] 4+6da kese gördüm haftaya cuma nasipse kalp atışını duycaz cnm:)vajinal göründü ama karından gözükmez
ElizKuzey ygmurnurd kuzum benimde 4+4ken 3.96ydı hepimizin bedeni miniğin döllenme süreci vs farklı bu yüzden normaldir bence aksi bir durum olsa dr lar uyarır, kimi 6da kimi 8de kalp atışı duyabiliyor sabırla beklemek gerekecek zorda olsa
ElizKuzey ygmurnurd 18Mayısta benim kontrolüm var hayırlısıyla 7+2oluyoruz o gün bata göre bakalım 🤲🏻🌸
Yagmurahmet16 5+4keseyi gördüm 9+2kalp seslerini duydum 12 +2 yim suan nasipse persembe kontrolüm var cinsiyet tahmini alırım inşallah 🥰
symslmz Yagmurahmet16 karından mı vajinal mi göründü acaba kese ben de yarın fam 5 oluyorum randevum var ve alttan baktırmaya korkuyorum bi de çok kasıyorum canım yanıyo :(
Yagmurahmet16 symslmz vajinadan görüldü canim tabi alışkın değilseniz kasilsbilir insan benim tedaviyle olduğu için artık kasilma olmuyor 🙂
ElizKuzey ygmurnurd inş kuzum ultrasonda baktı benim dr daha erken alttan bakıp strese sokmıcam seni dedi her halükarda endişem var iki kayıptan sonra Rabbim ol der olur 🤲🏻🌸