Barkoddg bi bayan gebeydi doktora gitti ve virüs bulaştı hem ona hem bebeğine bak virüs ne kadar da tehlikeli bişey miş değilmi bu durumu yaşayan insanlar bilir kanama olsa 2-3 gün hiç hissetmezse bile gayet normal ben 18. haftada ilk hissettm sonra 21-22 haftaya kadar hissetmedim hiç sonradan düzene girdi tecrübeli anneler yaşamış ki cevab veriyor rahat etsin korkmasın diye