Kuzular geçen hafta salı günü kontrole gittim olağan dışı bi durum yoktu elhamdulillah. Ertesi gün aşırı ağrım vardı adet sancısı gibi eğer gebe olmasam adet günümdü o gün ertesi güne geçti ama o günden beri ara ara ağrılarım oluyo korkuyorum bide karnımın şişliği inmiş gibi geliyo bana hareket falan bişeyde hissedemiyorum 😢 geçen hafta gittiğim için gitmekte istemiyorum virüsden dolayı 😞😞