Canım merhaba benimde son adet tarihi 12 nisandı ama benim döngüm 26 gün sürdüğü için 23 24 nisan gibi yumurtlamam oldu bu tarihler ve birgün öncesi değerlendirildi birsonraki adet tarihim 8 mayıs cuma idi.. Adrt tarihime bir hafta kala yerleşme kanamam geldi ordna anladım gebe olduğumu ve adetime 4 gün kala laboquick marka gebelik testi ile çok çok silik bir çizgi gördüm sonraki günlerde yaptığım testlerdede silik çizgiyi görmeye devam ettim birtanede aynı markanın ovülasyon testini yaptım oda çok koyu çıktı ve dayanamadım adetime birgün kala kan testi yaptırdım değerim 27 çıktı şükür hamileymişim ama daha çok yeniydi bugun tekrar kan testim var umarım değerim yükselmiştir umarım biraz ışık tutabilmişimdir sanada 🙏
[bilinmeyen] Teşekkür ederim😊 inşallah rabbim isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu🙏 bende programdan takip ederim döngümü yıllardır çok iyi biliyorum o duyguyu insanın içini kemiriyor acabalar test yapıp yapmamak arasında sürekli gidip geliyorsunuz hayal kırıklığı yaşamaktan korkuyorsunuz ama merakta çok ağır basıyor bu arada benimki erken gebelik testi değildi ama sonuç verdi bilemiyorum rabbim nasip eder inşallah🙏😊