Brokoli cok saf, temiz bir isim. inanilmaz duru. cok sevdim ben beyaz ismini. saglikla kucaginiza alin 🙏
Brokoli cok saf, temiz bir isim. inanilmaz duru. cok sevdim ben beyaz ismini. saglikla kucaginiza alin 🙏
Brokoli cok saf, temiz bir isim. inanilmaz duru. cok sevdim ben beyaz ismini. saglikla kucaginiza alin 🙏
SeHer1909 Mom9272 kız yok yaygara cıkaran tiplerden değilim 😀 kendi ailemde de tepki aldım zor bir isim Karaca ama napim hala cok seviyorum 😀😀
Mom9272 SeHer1909 önemli olan senin beğenip içine sinmesi zaten canım bizler alısık olmadığımız için waw ne değişik tepkisi verebiliyoruz ☺️
SeHer1909 Mom9272 ama valla bak illa değişik isim olsun diye arayıp da öyle seçmedik gayet diziyi izlerken kız olursa ne güzel bir isim dedik o gece de etkisinde kaldım heralde ki rüyamda gördüm sabah eşime dedim valla ben seviyorum sen tamamsan koyalım dedi 😀😀 kaldı öyle
Aysdils Önemli olan sizin içinize sinmesi etraftan aldığınız yorumlardan etkilenmeyin. Sizi ve ailenizi tanımadan yorum yapmak da çok zor isim konusunda burdan sormak faydasız. Her kafadan bir ses çıkıyor ve eleştirmeyi bilmiyoruz maalesef. Güzel bir isim bence anlamı da kötü değil herkes illa sahabe ismi koyacak diye bir kural da yok zaten…
Anrebasum Akg Teyzemin adı, melek gibidir❤ ama beyaz teyze beyaz yenge demesi cok zor sonradan söyleyeyim☺ Biz Bayam diyoruz kisadan🤭 Beyaz a yakin Akça yi da oneriirm🙏
SeHer1909 Beyzz_1990 ay ben çok severim beyaz ismini desem. Ben değişiğim gerçi biraz ama çok hoşş bir isim 😇
Beyzz_1990 SeHer1909 😍teskkur ederim güzel bı isim bencede herkeste olmayan bı isim saflik ve dostluk anlamındaymis tabi herksin kendi dusuncesi ne isimler koyuyorlar burda beyaz niye bu kadar değişik geldi anlayamadım zaten mavi varda beyaz niye olmasın😂
Elvinmelvin SeHer1909 beyaz ismini seviyosaniz kesin sizde değişik isim seviyosunuZdur.varmi öyle bende çok severim değişik isim.NAR, MAYA ,BALÇİÇEK,ÇİÇEK,LAL,
Elvinmelvin Yesilim beyaz sıradan mi😀😀😀kız kaç tane beyaz ismi duydun etrafında Fatma ile karıştırdın ellaaam
Yesilim Elvinmelvin hayır cevremde var evet beyaz beyazıt bu degşik bi isim degil buna degişik deme algınada şaşırdım
SeHer1909 Elvinmelvin ben Karaca koyucam 😂 kimsenin sevmediği ama bizim eşimle bayıla bayıla koyduğumuz bir isim 😇