Neden olmasın dedim Alya arya Mina Lina dan sonra bir ara Mavi akımı olmuştu . Hepsi güzel isimler koyan anneler alınmasın. Modern ve sık kullanılan anlamında dedim
Beyaz ilk başlığı gördüğümde bile ne hoş dediğim bir isim oldu su an. Tepkiler hangi ismi koyarsan koy olacaktır o yüzden içinize siniyorsa diğer herkes kapının dısında 😇