Buhara’nın kadın doğum bölümünde çok iyi doktorlar var maddi olarak zorlanmayacaksanız Buhara derim. Nenehatun da çok fazla hasta var ve şansınıza hangi Dr gelirse doğum yaptıracak bu yönden düşünün, birde tek bir sıkıntı da sezeryan yapıyorlar. Ve hastalara kötü şekilde muamele yapılıyor çevremin çoğunda bunu gördüm