[bilinmeyen] ilk kimyasal gebeliğimde öğrendim hipotroidi olduğunu. Düzene koyalım derken bu sefer değerler çok düşmüş tekrar kimyasal geçirdim. Klomen tedavisi gördüm tsh 24 ü geçiyordu. Sonra çok iyi bir endokrin uzmanıyla karşılaştım. Bir kaç test yapıldı ilacımı levatron yaptı ve selenyum birde folic iod başladı. Böyle kullanırken 3 ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Troitler gripten , stresten herşeyden etkileniyormuş içini ferah tut ve iyi bir endokrin uzmanına git canım 🌸