Zehrasenbudak Bebeim aynı sorunu bende yaşıyorum kaç aydır Bi bilsen.. Seni çok iyi anlıyorum evet TSH yüksek benim yavaş çalışıyormuş doktor öle dedi onun yüzünden yumurtalarım tembelmis… ilaç kullanmaya başladım şimdi yumurtalarımi büyüttü doktor çatlatma iğnesi verdi.. Bakalım yine bekleyisteyiz bu ay.. Dua ediyorum Allah’a her gün hiç Bi kadının kucağını boş bırakmasın diye.. Ama inanıyorum ve hissediyorum en yakın zamanda bizde birbirimize güzel haberleri vereceğiz buradan. Sakın stres yapma, doktora gitcen ya doktor sana ne söylerse söylesin sakın üzülme, ağlama vücudunu strese sokma.. Ben öle yaptım oda çok etki yapiomus.. 🙏😊