Zlmdnccc Ozge6493 35+0 da bizimki :) ama o kadar cok hareket ediyo ki canım acıyo hic rahatım yok midemde duruyo hala kaburgalarım batıyo resmen taş gibi 😏
Cansuyildirim Zlmdnccc Uff bizde 35+1iz bizimde aynıı kaburgalar ve mide pert🙄 Doğum sonrasına sağlam kalsak bari 😬
Zlmdnccc Ozge6493 Masallah ya hareketli olsunlar tabi olması gereken o ama herkesinki ters dönmüs bizimki midemde duruyo nefes aldırmıyor 😒
Prensveprensesim Ozge6493 ben 33+5 im 38 de alırsa doktorum 30 gun var 39 da alırsa 37 gun var 37 haftalık oldugunda gun almaya gidicez insallah haziran 3 de kontrol var😊
Zlmdnccc Cansuyildirim Hee yaaa valla canım acıyo gram rahat yok ne uykuda ne otururken yatarken hersey cok zor nefes almak bile 🙂
Yesilim Ozge6493 ayy zaman gectikce nefes almakta zorlanıyorumm bizimde şafak 43 bakalım tets durdugu için erken gelicegni söylüyoe doktor