F_s ozan1sevcan benimde ayın 28 son dedi ama daha çatı muaynesi falan olmadım nasıl doğum yapacağımıza söylemedi. seninki normal mi olucak .soonnn 17 gün👼
ozan1sevcan F_s kusura bakma daha yeni gördüm yorumu gittim kontrolüm vardı alttan muayene etti 1parmak açıklık var dedi şuan ağrım yok baskı olıyor arada sen naptın
Sngl_irem Ozge6493 evet canım sezeryan olucak ama dün gittim suyum azalmış😔perşembe tekrar bakacak eğer azsa alıcak erken doğum olacak
Sngl_irem Ozge6493 evet canım sezeryan olucak ama dün gittim suyum azalmış😔perşembe tekrar bakacak eğer azsa alıcak erken doğum olacak