ozdenarda mrb ben dişten çok çektım halada çekiyorum bır kanal yapılması gereken dişim var acısına dayanıyorum bende 29 haftalıgım. Son gıttıgımde dolgumu ınesız yaptı. Kanal yaptıgım bır dıste ıgne yaptı ıkı kez . Genelde kanal yapılan dişe iğne kullanıyor. Ama dolgu yapılan dişi ıgnesız yapıyorlar. Devlet hastanelerı pek yapmıyor. Özeldekıler yapıyor.