ozdenarda kızlar 29 haftamdayim bugun yemek yerken on disimdeki dolgum kırıldı acaba aranızda dolgu yaptiran varmi on disim oldugu icin mecburum cünkü
AycanFb ozdenarda benim doktorum 6 ve 36 haftaları arası izin vermişti canım 10+5 de falan kaplama yaptırdım bende.
ozdenarda Nur55 bende yarn bi gidip danisicam 3. doneme grdim ya acaba yaparlarmi diye bi tereddut oldu 🤔igne ile uyusturdularmi acaba
Nur55 ozdenarda iğneyle uyuşturdu ama röntgen çekmedi bide 6. Aydan sonra yapılamaz demişlerdi bana senin için biraz geç sanki bide doktordan belge istiyorlar sakıncası yoktur diye önce doktorunla konuşman lazım çok mu kötüsün bekleyemez misin olmazsa Doğuma kadar
Epelinkiran Benimdr dolgum düştü ama ağrım fln yok yaptırsammo diye düşünürken bi arkadaşım söyledi ztn oraya dolgu yapıldığı için bi daha uyuşturmaya gerek yokmuş direk yapıştırıp kurutuyomuş öyle diyince benimde içim rahatladı ama doktora da danışcam tabi
ozdenarda Epelinkiran ya arka dislerimde zaten dolgularim hep dustu onlari dayaniyrm bi sekilde ama bu on disim oldugu icin cok cirkin duruyo disimin 3 te 1 gtti cnku bu sekilde kendimden soguyorum 🙈🙈
Umrankement ozdenarda doktoruna danismadan sakin gitme canim zaten kimse doktor imzasi filan olmadan yapmaz sanirim . Tehlikeli ilk 3 ay son 3 ay bu tip tedaviler
Ceylanyusuf ozdenarda canm bende gittim diş doktoru senden kadın doğum doktorundan herhangi bir sorun yok yapılabilir diye bir kağıt verildikten sonra diş doktoru yapabilir benim böyle oldu..
ozdenarda Umrankement yaa evet bende son uc aylik doneme yeni girdim onay verrmiki doktorum bi ay once bi problem yasamstm izin vermsti ama ben yaptrmamstm 🤔
ozdenarda Ceylanyusuf ben yarn danisim isterse eger disci muaneye kdr gider alirm doktordan artk napiyim
ozdenarda Fulyademet ya evet suan aci cekmiyrm ama dis gorunus olarak kendimden hoslanmiyrm hc ama hic 🙅♀️🙅♀️birde smdi yaptrmazsm artk tamamen kalir cok uzar diye dusunuyrm
ozdenarda AycanFb bende daha bugun 29 oldum canm evlenmeden once fakultedeki profesor hep ignesiz yapiyodu dolgularmi belki buda kabul ederse dayanbilrm diye dusunuyrm
ozdenarda Nur55 daha bugun dustu suan soguk icmedigim surece agrim yok ama sonra nolur bilemem ama ben gorunus olarak hic memnun degilim.en on disim cnku 🙅♀️
ozdenarda Nur55 oyle yapiym en iyisi canm ya risk varsa artk dayanicm iki ay daha yapck bisi yok bebislermz icin herseye deger 🤗
Minaa ozdenarda bnmde oyuk olusmus agrim fln yok ama bisey yiyemiyorum dogru durust 😭yapmadilar malesef ben bekliyecegim bilsem daha erken gidrrdim son uc aya girdik bizde