Busranrunal Ben 20 haftalığım 2 haftadır hissediyorum geçen çok az hissettim pazar günü geçmek bilmedi rahat edemedim sabah sağlık ocaginin kapısına dayandım valla nasıl dayaniyosunz inşallah herşey güzeldir
Kubar Glayirin biz yorulunca uyuyorlar herhalde bende tatlı biseyler yedim hakkaten kendine geldi oğlan 😍