Duygu4444 Hamileliğin ilk haftalarında idrar yolu enfeksiyonu geçiren oldu mu? nasıl geçirdiniz bebekteherhangi bir sorun yarattı mı
Mine4 Duygu4444 Ben geçirdim. Enfeksiyon mide bulantısı, iştahsızlık vs yapıyor. Zordu ama Bir toz karışım verdi doktor. Onu kullandım sonra kültür verdim geçti çok şükür. Endişelenmeyin bebeğinize hiçbir şey olmaz inşallah 🙏
izmirlih35 Duygu4444 antibiyotik verdi doktor çok şükür çok çok azaldı hatta tahlilde çıkmadı bile. Doktorunuza ulaşın ve ayrıca çok su için en i ilaç
Ozkulhatice Duygu4444 bende sürekli aynı sorunu yaşıyordum canım şuan 24. Haftadayız tek kullanımlık suya katıp içilen bir ilaç verdi uyumadan içip o şekilfe yattım sonra düzeldi. Ama daha sonra yaptıgım sürekli yeşil sebze ve boooolca su içtim. Sende suyu ve yeşilliğini ihmal etme 🥰
Duygu4444 Mine4 7 haftalık hamileyim çok korkuyorum birşey olacak diye sabah ilk işim doktora gitmek olacak inşallah birşey olmaz
Mine4 Duygu4444 İçini ferah tut bir şey olmaz Allah’ın izniyle benim de 12.haftada olmuştu. Enfeksiyon varsa büyük ihtimalle dediğim toz karışımı verecektir doktor.
pelinnbrl Ben 21+6 dayım bir kere toz ilaç iki kere antibiyotik kullandım tekrar test yaptıracağım yarın. sürekli kontrol ettiriyorum. Doktorum normal olduğunu söyledi. Bol bol su içmek en büyük ilacı
Duygu4444 reyhan41 sabahları oluyor ama gebelikten dolayı. Enfeksiyonun bulantı yaptığını hiç okumadım bir yerde
Tubasim Ozkulhatice canım bi şey sorcam bana doktorum monurol verdi suya atılıp içilenden iki tane verdi. Birini kullandım diğerini haftaya mı kullansam doktoruma sordum aslında da ne dediğini unuttum 😂 eczacı arkadaş haftaya al dedi
Meryy1920 Duygu4444 bende 9 haftalık hamileyim bende de vardı ilk kontrole gittiğimde 5+3tüm o zaman bana da tek toz antibiyotik verdi gece uyumadan önce kullanıyosun geçti mi bilmiyorum idrar testi yaptırmadım tekrar. Bol bol su iç dedi doktor sizde için